سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
سینما یک(دانلود-عکس-اخبار)
cinema1.fay.ir


واكنش صريح حامد بهداد به حرف‌هاي حسين ياري را هم به فهرست جوابيه‌هايش اضافه كنيد
شما خود بازیگری را بلد نیستید نه قاعده آن را!/ عشق را خوب می‌شناسم اما نمی‌توانم نقش عاشق را خوب بازی کنم

حامد بهداد بازیگری است که رفتارهای و عکس العلمهای مطبوعاتی او هیچ گاه متعارف نبوده و دقیقا به همین دلیل است که هر اظهارنظر تازه ای از او می‌تواند حاوی نکات جذابی باشد. بهداد در تازه ترین گفتگوی خود هم چنین روندی را در پیش گرفته و هر آنچه دل تنگش می‌خواسته گفته است. در این گفتگو او به صراحت به صحبت‌های حسین یاری در برنامه «هفت» تاخته ‌و خاطر نشان کرده ‌كه یاری خودِ بازی را بلد نیست نه قاعدۀ آن را. بخش‌هایی از گفته‌های بهداد را می خوانید:

شما بازیگری بلد نیستید
بهداد خطاب به حسین یاری مي‌گويد:  آن کسی که در برنامه «هفت» می گفت ما قاعده بازی را بلد نبودیم، 20 سال است دارد بازی می‌کند. من 10 سال است که به سینما آمده ام. موضوع قاعده بازی نیست؛ شما خود بازی را بلد نیستید نه قاعده آن را، شما خود بازیگری را بلد نیستید.
محمدعلی کلی که می‌گوید من بهترین بوکسور دنیا هستم، مگر نیست؟ همه می‌دانند که هست، او دارد شوخی می‌کند. این کار را می‌کند که بیننده از تماشای مسابقه لذت ببرد.

گلاب آدینه مرا تایید کرد
گلاب آدینه وقتی این رفتارهای  مرا می بیند از خنده ریسه می‌رود. می‌دانید چرا؟ برای اینکه خودش یکی از بهترین بازیگران سینما است. سیمین معتمدآریا وقتی حرف‌‌شنود می‌خندد و می‌گوید حق داری اینها را بگویی! چرا؟ چون خودش یکی از بهترین بازیگران سینما است؛ حمید فرخ نژاد هم همین طور

هر کسی جای خود را دارد
هیچ کس نمی‌تواند جای مرا بگیرد، چون من جای کسی را نگرفتم؛ چون جای من است. در واقع همه بازیگران خوبند و هیچ بازیگر بدی نداریم...مارلون براندو بهترین بازیگر دنیا است، ولی مگر میتواند در «دیوانه از قفس پرید» نقش مک مورفی را به خوبی جک نیکلسون بازی کند؟ نه نمی‌تواند. مگر می‌تواند مثل رابرت دنیرو در «گاو خشمگین» بازی کند. نه نمی‌تواند!

در نقش‌های رمانتیک ناموفقم!
من در نقش‌های رمانتیک ناموفقم. مثلا در «هر شب تنهایی» کمی ناموفق بودم. با این‌که فیلم را خیلی دوست دارم اما از خودم راضی نیستم. در «پرتقال خونی» هم کمی ناموفق هستم. نمی‌دانم چرا نمی‌توانم در قالب رمانتیک سانتی مانتال، عشق را منتقل کنم. نمی‌دانم چرا! با این‌که عشق را خوب می شناسم اما نمیتوانم نقش عاشق را خوب بازی کنم.

بهترین فیلم الوند «فریاد زیر آب» است!
می‌دانید بهترین فیلم سیروس الوند کدام است؟ «فریاد زیر آب». من فکر می‌کنم اگر در تاریخ سینمای ایران 5 تا عاشقانه خوب ساخته شده باشد «فریاد زیر آب» یکی از آنهاست. عاشقانه ای که هنوز زنده است و هم دختر 15 ساله مخاطب آن است و هم پیرمرد نود ساله و هر دو با دیدی متفاوت فیلم را می بینند و نتیجه هم می‌گیرند.


منبع : هفت صبح


( تبادل لینک : برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سینما یک و آدرس cinema1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما در سایت ما لینک خواهید شد)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وب و مطالب آن متعلق به سینمایک مي باشد.